دلم برات تنگ شده حامدم نفس من...

امروز27 فروردینه 17روزه من عمرمو ندیدم 17روزه شبا با عکساش میخوابم...

خیلی ارزو می کردم تو این شبایی که میگذره بتونم فقط خوابشو ببینم....

خدایا من بدون زندگیم نمیتونم من بدون عمرم نمیتونم 17روزه ندیدمش دارم دیونه میشم..

اون وقت اگه یه روزی که ماله یکی دیگه باشه من دیونه میشم ..

من یه دخترم هرکاری که بخوام بکنم میگن چقد بی حیاست یاخیلی چیزای دیگه..

حامدم خِِِِِِِِِِِییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی دلم برات تنگ شده ...

امیدوارم این جمعه پسرخاله گلمو ببینم نفس من عمر من زندگی من کاش میدونستی چقد دوست دارم...

 



نظرات شما عزیزان:

ღDel khasteღ
ساعت13:22---27 ارديبهشت 1393
سلام
واقعا وب زیبایی داری...
انشاالله که تا ابد برای هم باشین
مدیر وب http://mylove_negin.loxblog.com
بازم بهم سر بزن


behzad
ساعت18:02---11 ارديبهشت 1393
انتظار شیرین است ودیدار دردناک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 فروردين 1393 ا 13:30 نويسنده : نیلوفر ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.